ОЧІЛЬНИК ОВА НА ПРЯМОМУ ЗВ’ЯЗКУ З ЖИТЕЛЯМИ РЕГІОНУ
Під час “гарячої лінії” начальник Запорізької обласної військової адміністрації Юрій Малашко поспілкувалася з жителями регіону. За годину надійшло 15 дзвінків. Звернення стосувалися надання допомоги внутрішньо переміщеним особам, підтримки вразливих верств населення та осіб, які постраждали внаслідок повномасштабного вторгнення рф на територію України.
Одним із найактуальніших питань - отримання відшкодування за зруйновані внаслідок ворожих обстрілів житлові будинки. Вже сьогодні фахівці фіксують збитки та готуються до майбутнього відновлення, але відбудова розпочнеться лише після припинення бойових дій. Наразі всім постраждалим громадянам надається місце тимчасового проживання. Юрій Малашко дав доручення профільним структурам додатково зкомунікувати з заявниками для надання детальної консультації.
Наступні звернення стосувались підтримки учасників бойових дій. На “гарячу лінію” надійшов дзвінок від дружини військовополоненого, якого росіяни понад рік утримують в одній з колоній на тимчасово окупованій території. Очільник ЗОВА надав роз’яснення щодо алгоритму дій для скорішого повернення українського захисника до рідних.
Юрій Малашко вислухав проблемні питання кожного з заявників. Голова ОВА більшість питань взяв під особистий контроль та надав необхідні доручення керівникам структурних підрозділів ЗОДА.
-
Майже всі запити наразі пов’язані з повномасштабним вторгненням рф на територію України. Наше завдання - допомогти громадянам розв’язати болючі питання, допоки наші військові виборюють нашу незалежність. Спільно з профільними службами ОДА надали роз'яснення щодо всіх нагальних питань й допоможемо їх розв'язати в межах компетенції. В цей складний час ми, як відповідальна влада, не маємо права залишати людей сам на сам з проблемами. Тримаємо контакт, - зазначив очільник ЗОВА.
Наступна “гаряча лінія” за графіком запланована на 27 липня, під час якої перший заступник голови ЗОДА Руслан Мовчан відповість на питання громадян.
Обласна влада продовжує розв’язувати проблеми громадян та оперативно реагувати на сигнали громадськості. Громадяни можуть безплатно звернутися зі своїми проблемами за номером 0-800-503-508 або у телеграм чат-бот @InfoProstirZPBot.
Департамент культури та інформаційної політики