Для отримання послуг електронного цифрового підпису використовуються реєстраційні документи нового зразка
У зв’язку з набранням 07.11.2018 чинності Закону України від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» затверджено нові форми реєстраційних документів:
Договір про надання електронних довірчих послуг;
Реєстраційна картка для фізичної особи;
Реєстраційна картка для юридичної особи;
Додаток до Реєстраційної картки;
Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;
Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.
Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису необхідно використовувати з 07 листопада 2018 року.
Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів можна у розділі «Отримання послуг електронного цифрового підпису».
Звертаємо увагу, що з 07.11.2018 року фізичні особи та суб’єкти господарювання приватного права можуть отримати електронні довірчі послуги від АЦСК ІДД ДФС виключно за їх особистої присутності.